maandag 1 oktober 2012

DT WERK

Hoi Hoi

Hier is ik weer.
Ik heb laatst weer DT werk gemaakt voor Scrap it and Wrap it
Het mooie papier is van Authentique Collection Loyal.
Het is prachtig papier en heerlijk om mee te werken.
Het papier, het kant, de bloemen, maar ook de mini paperclips, de pin en de filmstrip van Tim Holtz.
Al deze spullen zijn te koop bij Jeannine van Scrap it and Wrap it.
Ze heeft heel veel mooie embellisments o.a van Tim Holtz, en prachtige papierlijnen.
En natuurlijk nog veel meer leuke/mooie scrapspullen, dus neem eens een kijkje in haar Webwinkel.
Ik heb ook wat stansen, ponsen en een stempel gebruikt uit eigen vooraad.
Hier mijn voorbeelden met het mooie papier.








9 opmerkingen:

  1. Wat een super kaartje! Mooi papier is dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi kaartje en die lay out is ook prachtig, Miranda. Het papier heb ik ook en ik vind het heel mooi. Jeannine heeft echt leuke spulletjes in haar winkeltje ;). Liefs, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Miranda ,dit ziet er allemaal prachtig gemaakt uit,wat kan jij ook mooi kleuren ik zit er met mijn snotneus bovenop,wat prachtig,ja de spulletjes van Tim Holtz daar ben ik ook fan van hoor,je hebt héle mooiecreaties gemaakt
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Miranda! Mooie materialen heb je gebruikt en je hebt een topresultaat bereikt!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super hoor
    Ka ik het pinnen ???? ( grapje)

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahhhhhhhhh Bobbie is lief!!! En wat een mooie tag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad gaaf papier, Miranda!
    Wat heb je er leuke dingen meegemaakt, super!!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Miranda ziet er geweldig mooi uit. Het papier is ook heel erg mooi.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow... wat een prachtig papier en mooie voorbeelden hoor. Je kaartje is zo mooi... in het echt nog mooier... :-)

    BeantwoordenVerwijderen